Web design
Επιθεώρηση
Εκπαίδευση
Πιστοποίηση

TRAVEL AGENCY

Συμπληρώστε τη φόρμα και θα μπορέσουμε να σας στείλουμε οικονομοτεχνική προσφορά προσαρμοσμένη ειδικά στην επιχειρησή σας.

Εάν αποθηκεύετε προσωπικά δεδομένα που ανήκουν σε πολίτη της ΕΕ, υπάρχουν αρκετά μέτρα που θα πρέπει να λάβετε για να διασφαλίσετε ότι τα δεδομένα τους προστατεύονται σε επίπεδο που θεωρείται ασφαλές σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία.

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες  πρέπει να αποκτήσετε ρητή συγκατάθεση για την αποθήκευση αυτών των δεδομένων και ότι η συναίνεση δεν μπορεί να δοθεί μέσω μακροχρόνιων όρων και προϋποθέσεων όπως επιτρεπόταν προηγουμένως. Οι πελάτες σας θα πρέπει να επιλέξουν συνειδητά με διαφανή και προφανή τρόπο.

Οι πελάτες σας θα έχουν το δικαίωμα πρόσβασης στα δικά τους προσωπικά δεδομένα και εάν το επιθυμούν, θα έχουν επίσης το δικαίωμα να ζητήσουν να διαγράψετε οριστικά τα προσωπικά τους δεδομένα.

Τα δεδομένα που συλλέγετε πρέπει να είναι μεταφερόμενα. Σημαίνει ότι τα δεδομένα πρέπει να είναι εύκολα μεταβιβάσιμα, ώστε οι αιτήσεις πρόσβασης να μπορούν να γίνουν γρήγορα και εύκολα.

Το τελευταίο κομμάτι του πάζλ GDPR περιλαμβάνει τους επεξεργαστές των δεδομένων. Οι υπηρεσίες και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί η επιχείρησή σας για τη συλλογή και αποθήκευση δεδομένων πρέπει επίσης να συμμορφώνονται με τη νομοθεσία. Εάν δεν είναι, μπορείτε να βρεθείτε εκτεθειμένοι.

Τι χρειάζεται να κάνετε:

  • Πρώτα απ ‘όλα, γνωρίζοντας το GDPR και τι σημαίνει αυτό είναι το πιο σημαντικό βήμα που μπορεί να πάρει το τουριστικό πρακτορείο. Μόλις εσείς και οι συνεργάτες σας κατανοήσετε τις αλλαγές, μπορείτε να προσαρμόσετε τις επιχειρηματικές σας δραστηριότητες με πιο σίγουρο και ουσιαστικό τρόπο.
  • Βεβαιωθείτε ότι τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε είναι έτοιμα για GDPR
  • Ταξιδιωτικό λογισμικό συμμορφωμένο με GDPR.
  • Οποιοδήποτε λογισμικό χρησιμοποιεί η επιχείρησή σας και συλλέγει δεδομένα θα πρέπει να είναι έτοιμο για GDPR. Ξεκινήστε εξετάζοντας τον ιστότοπό σας ή την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων και εάν δεν έχετε τύχη να επικοινωνήσετε απευθείας με την ομάδα υποστήριξής τους για να μάθετε τι μέτρα παίρνουν. Για πολλούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, αυτό σημαίνει τη μετάβαση από μια μη κρυπτογραφημένη πλατφόρμα όπως το Excel.

Τι  απαιτεί από ταξιδιωτικούς πράκτορες:

  • Όταν φέρετε έναν νέο πελάτη, θα χρειαστεί να αποθηκεύσετε τα προσωπικά σας δεδομένα για τα αρχεία σας.
  • Τροποποιήστε τη διαδικασία εγγραφής σας έτσι ώστε να περιλαμβάνει μια σαφή και συνοπτική ρήτρα συγκατάθεσης.
  • Γνωρίζοντας ότι οι πελάτες σας έχουν ενημερωθεί και έχει συναινέσει σαφώς ότι τα προσωπικά τους δεδομένα έχουν αποθηκευτεί, θα έχετε τη σιγουριά ότι καλύπτετε όλες τις βάσεις σας στις σχέσεις σας με τους πελάτες σας.
  • Να είστε διαφανείς με τη βάση δεδομένων σας
  • Το GDPR θα επηρεάσει τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις ανά τον κόσμο, οπότε δεν έχει νόημα να απομακρυνθούμε από αυτό. Η ανοιχτή συζήτηση με τους πελάτες και τις προοπτικές σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος να δείξετε ότι λαμβάνετε σοβαρά υπόψη την ιδιωτική ζωή τους. Δημοσιεύστε μια δήλωση στον ιστότοπό σας, η οποία περιγράφει τι κάνει η επιχείρησή σας για να προστατεύσει τους πελάτες σας ή γράψτε ένα blog για να μοιραστείτε τι γνωρίζετε.